torsdag 26 december 2013

Tomten did it! Igen!

Nu har det minsann varit julafton. Igen. Och Tomten lyckades. Igen. Många fina böcker och även lite annat obokigt, men som fortfarande har med min samlarmani att göra...
Virus av Paul McEuen, Nådens omkrets av Jørgen Brekke, Rörgast av Johan Theorin

Vanmakt av Thomas Erikson, Levande och döda i Winsford

Och BOKEN, den jag önskade mig mest av allt och om den så hade varit den enda bok jag fick så skulle jag ha varit nöjd (hoppas sambon inte läser bloggen).
22/11 1963 av Stephen King

Lite annat, obokigt, fick jag också. Sanningen är att jag samlar på både film och musik. Också.
Två album med Green Day (japp, jag är gammal punkare. Också.), ¡Dos! och ¡Tre!, Hosianna med Lars Winnerbäck och säsong 3 av Modern family

Inga fritidsproblem över helgerna alltså... Tack så jättemycket Tomten!

24 kommentarer:

  1. Oj det var en himla snäll tomte.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Du måste varit riktigt snäll, som fick så många paket. Alltid roligt att få böcker.
    Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Härliga paket! Jag fick Doctor Sleep och är helt uppslukad (03:40 inatt...). King kan fortfarande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar tills den kommer på svenska, vilket den ju gör snart. I väntan på den så har jag börjat läsa 22/11 1963 :)

      Radera
  4. Inte dumt när tomten levererar så många trevliga (bok)paket :) Ha en fortsatt fin jul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fin tomte och jag är glad att han är min :)

      Radera
  5. Japp. tomten levererade till dig också ser jag:-) Många fina där...!

    SvaraRadera
  6. Åh vad många bokiga paket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är jättefina och jag har klappat mycket på dem redan :)

      Radera
  7. Svar
    1. Nja, hans bokintresse är väl inte speciellt stort ;)

      Radera
  8. Haha, ja nu har du att göra en tid framöver. Bra smak har han den där tomten också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller så har han en lista att gå efter :)

      Radera
  9. Svar
    1. Det är mycket att sätta tänderna i.

      Radera
  10. Grattis! Tror King kommer vara galet bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara precis börjat läsa den nu på morgonen och det verkar lovande :)

      Radera
  11. Vilka härliga klappar :) Ser fram emot din recension av Kingen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar min tomte :) Är lite mer än halvvägs i Kingens bok och den är bra...

      Radera