fredag 1 september 2017

Nu var det ett tag sedan

Jag har faktiskt känt mig ganska duktig nu i sommar, när jag inte har skaffat så många nya böcker. Men till slut kunde jag bara inte stå emot...

De sju nycklarna av Åsa Schwarz har lockat mig ända sedan jag såg den första gången, men jag lyckades stå emot. Sedan tänkte jag om. Om det är någon bok jag ska läsa i höst så är det väl ändå den. Internet, nycklar, hackers... jag menar, vad skulle kunna gå fel? Jag jobbar själv inom IT så den här boken måste ju vara för mig. Som en överraskningsbonus så låg även Jag följer dig av Dan Nilsson i paketet. Den är jag också väldigt nyfiken på, den utspelar sig i Skåne, om jag har förstått det rätt så åtminstone i Eslöv och Lund. Det är alltid spännande att läsa böcker som utspelar sig i närområdet. Tack till Hoi förlag!

6 kommentarer:

  1. jag har blivit duktig på att beställa nya böcker på biblioteket

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan man ju göra om man vill låna böcker :)

      Radera
  2. De är riktigt spännande båda böckerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte faktiskt börja läsa De sju nycklarna i morgon :)

      Radera
  3. De 7 nycklarna är jag också nyfiken på, men boktravarna här hindrar mig från att ge mig på en till bok...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör de egentligen här också, men den fick bli ett undantag :)

      Radera