söndag 26 juni 2016

Läsplanering juli 2016

Juli kommer att betyda en del utflykter, vilket i sin tur kan betyda att det blir mindre läst. De här fem borde jag hinna med i alla fall och jag hoppas på fler.

Bambi av Mons Kallentoft & Markus Lutteman.
Blindbock av Arne Dahl. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Brottsplats: Faithful place av Tana French. Hyllvärmare.
Sfinx av Christine Falkenland. Hyllvärmare. Boktolva.
Svart som synden av Stephen Booth. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.

4 kommentarer:

  1. Deckarmånad :-) Fast varje månad är ju mer eller mindre det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det blir ju ofta så, men jag måste nog försöka klämma in minst en annan typ av bok varje månad. Senaste tiden har det liksom bara känts... lite för mycket ;)

      Radera
  2. Det ser ut som du har en spännande månad framför dig :) Jag börjar bli riktigt nyfiken på Sfinx, så det ska bli spännande att se vad du tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag måste erkänna att jag är gräsligt nyfiken på den där Sfinx. Jag ska försöka börja läsa den helt förutsättningslöst :)

      Radera