tisdag 20 mars 2018

Top Ten Tuesday: Vårens läslista

Tisdag igen och återigen hänger jag på Topp Tio Tisdag som nu har tagits över av (That Artsy Reader Girl). Veckans uppgift är Books On My Spring TBR.

Om man går efter min definition av våren så har den redan börjat, vilket ju betyder att vårläsningen redan är igång. Därför dyker det upp en och annan bok som redan är läst.

1. Se henne försvinna av Eva Dolan
2. Hemmets trygga vrå av Cara Hunter
3. Skuggvinter av Louise Baumgärtner
4. Inget annat mörker av Sarah Hilary
5. Ritual av Mo Hayder
6. Undertryck av Niklas Lindroth
7. Konklaven av Robert Harris
8. Tyst väntan av Liz Nugent
9. Sargad av Flynn Berry
10. Den tyska flickan av Armando Lucas Correa

4 kommentarer:

  1. Blir mycket spännande läsning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju redan varit och petat i den här listan och de böckerna har varit väldigt bra :)

      Radera
  2. Det var inte många titlar jag kände igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör en hårdsatsning på spänningslitteratur :)

      Radera