tisdag 11 juli 2017

Från A till Ö: D - Dramatik

D - Dramatik. En väldigt dramatisk bok.
Kärlekstrianglar, familjedrama, livsfarliga situationer. Dramatiken i den här boken gjorde det svårt för dig att lägga ner den.

Ja, det får ju bli den tredje varianten (läser inte så mycket om kärlekstrianglar och familjedraman) och då blev inte valet speciellt svårt. Livsfarligt och spännande hela tiden, men sista halvan blev det nästan olidligt. Jag blev adrenalinstinn, jag höll andan, jag hyperventilerade, jag försökte övertyga mig själv om att det här skulle gå vägen. Jösses!

Bilden är länkad till mitt inlägg om den.
Ensam på Mars av Andy Weir

4 kommentarer:

  1. tänkte en öde ö men Mars kanske fungerar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite mer sannolikt att det kommer någon förbi en öde ö än Mars och det är lite vänligare miljö på ön också, men annars är det nog ungefär lika :)

      Radera
  2. Hört mycket gott om denna men inte läst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan se filmen i stället (eller också) den är också väldigt bra :)

      Radera