torsdag 23 februari 2017

Läsplanering mars 2017

Snart är det vår! Eller nja, men det är snart mars och då är våren i alla fall väldigt nära. Kanske vågar man till och med hoppas på väder som tillåter balkongläsning. Detta är vad jag hoppas få läst i mars.

Överenskommelser av Simona Ahrnstedt. Hyllvärmare. Boktolva.
Järnblod av Liza Marklund. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Tredje principen av Anna Jakobsson Lund. E-bok.
Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.

12 kommentarer:

  1. Jag tyckte att Järnblod var ett bra avslut på serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli intressant att få ett slut på en serie som man följt i evigheter :)

      Radera
  2. Ska bli kul att höra vad du tycker om Överenskommelser! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har absolut inga förväntningar alls, så det kan faktiskt gå bra :)

      Radera
  3. Jag har inte läst Tredje principen men resten. Avdelning 73 var spännande.

    SvaraRadera
  4. Åh så avundsjuk jag blir för att du ännu inte läst Tredje Principen! Simona Ahrnstedt är jag nyfiken på men som du säger så är det inte heller min typ av genre. Men ibland kan behöva vidga sina vyer =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är helt ärligt lite nervös för att läsa Tredje principen, alla har ju bara älskat den... Jag tycker det blir för trist att bara läsa det man vet att man gillar, jag vill testa nytt :)

      Radera
  5. Jag måste väl nästan vara ensam om att inte ha läst varken Simona Ahrnstedt eller Sofie Sarenbrant :o Måste kanske kolla upp de författarna och se om de skriver på ett sätt som jag kan gilla. Skall läsa dina recensioner sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sofie Sarenbrant har jag ju läst förr och även om jag kanske tycker att böckerna är lite enkla så gillar jag dem, de är väldigt bra underhållning :)

      Radera
  6. Överenskommelser tycker jag är riktigt bra :) Likaså Tredje Principen. Jag ska också läsa Anna Jakobsson Lund i mars, men sista delen i den serien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ligger ju lite efter med det mesta av min läsning :) Det ska bli spännande att äntligen läsa Tredje principen, jag har ju hört så mycket om den.

      Radera