torsdag 22 september 2016

Läsplanering oktober 2016

Då är nästan oktober här. Det är inte klokt vad tiden går. Förhoppningsvis hinns det med en del läsning, men en längre resa och ett födelsedagskalas kan sätta lite käppar i hjulet för mig. Ibland måste samvaro med familj gå före.

Flickan i floden av Stephen Booth. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan. E-bok.
Sista paret ut av Arne Dahl. Hyllvärmare. Finish That Series Challenge.
Hetta av Ian McEwan. Hyllvärmare. Boktolva.
Kalldrag av Markus Sköld.

6 kommentarer:

  1. Kalldrag skriver jag om i morgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste försöka få ner förväntningarna. Markus Sköld var på bokälskarminglet på mässan och jag blev riktigt peppad att läsa :)

      Radera
  2. Så bra. Då kan jag fundera på om jag ska plocka Hetta ur hyllan ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh, hoppas du kommer att gilla Det lilla bageriet på strandpromenaden :) Jag tyckte den var så mysig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att läsmiljön ska hjälpa till lite också, den ska läsas när vi hälsar på hos svärfar i Spanien :)

      Radera