måndag 13 april 2015

Allt om TV-serier 2: En serie jag inte missar ett avsnitt av

Det här var ju också lite svårt. Jag tittar väldigt sällan när avsnitten sänds på TV utan jag spelar in dem och kollar senare. En serie som jag fortfarande spelar in, varenda avsnitt, och tittar på med behållning en bit in på tionde säsongen är Bones.

Favoritkaraktär: Hodgins. Jag älskar hans nördighet och konspriationsteorier.
Mest lik: Det får nog bli Bones, det är inte alltid så lätt att relatera till andra.



6 kommentarer:

  1. Om jag inte visste kopplingen till Reichs böcker så tror jag att jag skulle gilla den här serien mer...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju inte läst böckerna (men börjar bli sugen på det) och det kanske är min räddning :)

      Radera
  2. Jeg elsker å følge serier. Ser for for tiden på en norsk, Frikjent, en engelsk, Fortitude og så i går kveld den første episoden av den svenske serien Jordskott. Jeg liker særlig godt danske og svenske serier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TV-serier är fantastiskt kul att följa. Jag är lite besviken att jag missade de första avsnitten av Jordskott, det låter som en serie jag hade velat se.

      Radera
  3. Är också väldigt förtjust i Bones. Precis som du tycker jag om Hogdins! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev så glad när jag såg att den började nu i söndags igen :)

      Radera