tisdag 24 december 2013

Topp Tio böcker jag vill att Tomten kommer med


Tisdag igen och då naturligtvis dags för en Topp Tio Tisdag (Top Ten Tuesday). Veckans uppgift är Top Ten Books I Wouldn't Mind Santa Bringing Me.

Ja, det är ju faktiskt julafton i dag så att ge Tomten önskelistan nu är kanske lite sent påtänkt. Därför har jag ju naturligtvis redan skrivit min lista och vidarebefordrat till Tomten och den finns här. Om bara några timmar får jag veta om Tomten faktiskt läst den...

God Jul på er allihop och jag hoppas det blir en helg i sällskap med nära och kära, med god mat och dryck.

5 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. God jul! Hoppas du får en mysig julafton med många bokiga klappar :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas tomten kommer med några trevliga klappar till dig! Ha en riktigt god jul :)

    SvaraRadera
  4. God Jul Monika, hoppas du får en fin och härlig dag med dina nära och kära och en massa härliga böcker som du önskat dig :)

    SvaraRadera
  5. God Jul och jag hoppas tomten levererade rätt böcker :-)

    SvaraRadera