torsdag 10 oktober 2013

Nya kompisar

Ett par nyinflyttade böcker vill gärna bli presenterade. Dessa dök upp här för någon vecka sedan.

Sparkle av Kaya McLaren kom från Kalla kulor, när jag efter lite funderande bestämde mig för att en feelgood aldrig kan vara fel och det är ungefär vad jag behöver just nu.

Kyss mig först av Lottie Moggach var en liten överraskning från Modernista. Jag vet egentligen inget om den, men på baksidan står det att det är den första stora romanen om internet... Oj, det kan ju faktiskt vara mitt i prick för mig.

12 kommentarer:

  1. Blev också överraskad med Kyss mig först, mycket nyfiken på den så jag hoppas jag får ett riktigt läsflyt snart så jag snabbthinner läsa den och de andra recexen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev lite sugen på den när jag läste på baksidan :)

      Radera
  2. Läser Sparkle för fullt och tycker den är riktigt bra, en härlig feel good roman i vintermiljö.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle nog snart behöva en feelgood, men det är ett par böcker jag vill läsa innan :)

      Radera
  3. Sparkle såg riktigt mysig ut! :)
    Kyss mig först har jag också fått, det ska bli intressant att ta tag i den, det känns som den kan vara lite annorlunda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, båda känns som något jag skulle kunna gilla.

      Radera
  4. Sparkle har jag också väntandes på mig :D Kyss mig först lockar också en hel del. Känns som bra höstböcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men jag vill gärna hinna läsa dem innan november för då tänkte jag ha skräcktema :)

      Radera
  5. En roman om internet, det känns nyskapande, hoppas den lever upp till det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli spännande att se vad det är för något.

      Radera
  6. Jag har börjat i den och KAN INTE SLUTA!! Så du kommer inte ångra denna boken i alla fall!!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att min läsning flyter på nu så jag hinner klämma in (helst) båda ganska så snart.

      Radera