måndag 14 januari 2013

Utlottningar!

Många bloggar verkar fylla år nu i dagarna och två av dem lottar ut böcker just av den anledningen. Jag är inte sen att hänga på. Vem vill inte ha böcker?

Lottens bokblogg fyller två år och hon lottar ut ett hemligt bokpaket. Tävlingen pågår till och med 17 januari. Vinnaren tillkännages på hennes egen födelsedag, den 21 januari.

C.R.M. Nilssons blogg fyller ett år och lottar ut Hard-Boiled Wonderland and the End of the World av Haruki Murakami. Tävlingen är öppen till och med klockan 23.59 den 18 januari 2013. Vinnare koras lördagen den 19 januari.

Grattis båda två!

6 kommentarer:

  1. Hungerspelen förvånade mig med att vara så bra! :) Jag har älskat alla Tegenfalks böcker!! Läs läs läs :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte omöjligt att Tegenfalk blir läst i år, de böckerna hör nämligen till hyllvärmarna numera :)

      Radera
  2. Ja det är inte illa med lite utlottning..Köpte Tistelblomma i helgen men ska läsa ettan först och tvåan.
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen skulle jag vilja läsa ut Tistelblomman i dag, men jag har ungefär 100 sidor kvar och det är nog för mycket en vardagskväll.

      Radera
  3. Fint med sånne giveaway:)

    SV;Helt enige at det er flotte bøker:) Har kommet over halvveis i “ild” og er spent på hvorledes det ender i bok nr 2:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer att bli spännande när den tredje boken kommer. Men lite sorgligt blir det nog också.

      Radera