måndag 6 februari 2012

Tematrio - Bokbloggar

Denna veckas Tematrio från Lyran är inte att leka med, nu ber hon oss att berätta om tre bokbloggar man läser. Hur ska jag kunna välja ut bara tre? Om jag försöker göra som Lyran ber om, att välja mindre kända så vi alla får lite nya tips, blir det kanske lite lättare. Kanske. Väldigt lite.

1. boktok73 var en av de första bokbloggar jag stötte på. Det visade sig att vi började med detta ungefär samtidigt och hade ungefär samma invändningar innan vi började. Och så verkar vi ha ungefär samma boksmak också.

2. På Lottens bokblogg brukar jag också alltid hamna, förr eller senare. Gillar sammanfattningen hon gör sist i sina recensioner, en enda mening som säger allt. Och ja, vi har ganska lika boksmak också.

3. Jag måste ha med Eli läser och skriver här, mycket skräck blir det där. Och vampyrer. Som inte är min grej :)

3 kommentarer:

  1. Hmm. Skrev just ett tematrio-inlägg själv...

    SvaraRadera
  2. Åh, kul att vara med på listan :D

    SvaraRadera
  3. Publicerade just min och tro det eller ej, så var du en av mina:-) Lite komiskt:-D men också kul. Och de andra du tipsar om har jag faktiskt besökt då och då.

    SvaraRadera