lördag 18 februari 2012

Förhandsbeställning bokrea på AdLibris

Min andra förhandsbeställning blev inte riktigt lika modest som den första. Här kan vi snacka om total genomklappning. Och jag njöt av varenda klick...


Jag är speciellt glad för Amanda Hellbergs Styggelsen och H G Wells novellsamling.

Inte heller här är alla böcker reaböcker, nu minns jag inte riktigt vilka, men de av Kjell Eriksson är inte rea. De fattades helt enkelt för att göra min serie komplett.

Jag tror minsann att detta var hela årsinköpet för 2012...

7 kommentarer:

  1. sv: Ja, jag har inte kommit så långt i den men än så länge är den bra! Det är väldigt mycket namn så det var först svårt att komma ihåg alla men efter ha suttit och läst i den lite längre tid och inte bara några kapitel kommer man in i den lättare :)

    SvaraRadera
  2. Amanda Hellberg finns på min "nyfiken på"-lista.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där har hon varit hos mig också. Riktigt länge. Och när Styggelsen bara kostar 75 kronor så är det ju bara att slå till och få slut på nyfikenheten :)

      Radera
  3. Oj, oj, oj vilken lista! Själv håller jag mig hårt för att inte beställa något, kommer att vara i Stockholm 26.2 och ska minsann njuta av bokrean då!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar sällan/aldrig hitta något i bokhandeln där jag bor, men kan lätt föreställa mig att utbudet i Stokholm är bättre :) Men det kommer nog att bli sporadiska inhopp i olika affärer som jag kanske passerar också.

      Radera
  4. OJ vilken fantastisk lista :D Och det ser ut som om du har gjort en hel del fantastiska fynd där. Vilken lycka!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ganska nöjd :) Synd bara att man inte kan läsa alla på en gång...

      Radera